fbpx

Onze klanten

Grote jongens die volwassen en saai geworden waren. Die gaven we hun kindertijd terug.

Kmo’s die hun geur wilden verspreiden. Wij hielpen ze wildplassen.

De kleine zelfstandige, daar maakten wij de dapperste van onder de Galliërs.

Start-ups, wij hielpen ze puberen en zorgden voor de baard in hun keel.

Website en copywriting

Boutique Hotel Les Palétuviers

“Een mystieke baai waar de natuur heerst. Een plek waar je alleen komt als je je grenzen verlegt.”

Karolien Pieters baat een hotel uit in Senegal in een door Unesco beschermde mangrovendelta. Een bijzonder hotel op een bijzondere plek. Ze vroeg The Baby Cries om de ziel van deze locatie onder woorden te brengen en zo tastbaar te maken in drie talen.

Wij hebben haar verhaal in een stijlvolle website gegoten.

webshop, copywriting en logo

Interieurwinkel Clémot

“De mysterieuze zwarte kookpotten worden gemaakt in de jungle van Colombia. Een collectie waarvan elk stuk heerlijk is. “

Lynn De Canck koos na een inspirerende en geslaagde carrière in de financiële wereld voor de wereld van interieur en lifestyle. Haar droom is een positieve en gezellige interieur-vibe creëren. 

Wij mochten meedromen met Lynn en bouwden voor Clémot een website en webshop. We verzorgden ook de teksten en afbeeldingen.

Website en copywriting

Lieberman & Woods

Luxevastgoed Sint-Martens-Latem

“Dat unieke gevoel dat kleeft aan een bijzonder en exclusief huis, dat moet vertaald worden. Het Lieberman en Woods team spreekt vloeiend deze bijzondere taal.”

Olivier Coppoy is een successvol makelaar en multipreneur uit Latem. Voor het absolute topsegment wilde hij een passende high-end website die zijn exclusieve aanpak duidelijk maakt. We bouwden een zeer snelle website, verbonden met Zabun en schreven overtuigende copy.

Website en copywriting

Hotel Torenhof

Kunstzinnig hotel Sint-Martens-Latem

“Hotel Torenhof is een klein boutique hotel aan de Latemse Meersen. Het is een plek voor schoonheid in al haar vormen.”

De jonge eigenaars hebben de historische woning van kunstschilder Albert Servaes gerenoveerd en een zeer bijzondere inrichting gegeven. 

Het resultaat is elegante mengeling van stijlen die smaakvol versmelten. Wij mochten deze ‘Oude glorie ‘meets’ jong en verwondering’ mee vorm geven met een kunstzinnige website en bijhorende content.

Website en copywriting

D-facto

“Wij lakken niet, wij creëren kunst. Van plan tot gespoten kader. Happiness included.”

Sabine Van Rode heeft een passie voor design en ontwerpen met rock ’n roll gehalte. Sabine wilde graag een dito website. Een krachtige look & feel met flitsende content.

Wij brainstormden mee en bouwden voor haar een karaktervolle website met vlotte copy. 

Website, copywriting & Facebook

The Red Corvette

Aardbeien drive-in Dessel

“Een smoothie die de heerlijke zoete smaak van aardbeien combineert met de frisheid van vers geperst appelsap. En een snuifje kardemom zorgt voor de wulpse spice in het geheel. Een spannende smaak.”

Anne Soeten is een gedreven onderneemster.  Met haar drive-in maakte ze van de Kastelsedijk het lekkerste kruispunt van België. 

Wij mochten de sociale media vorm geven en catchy namen bedenken voor haar smoothies. Na het eerste zeer succesvolle jaar mochten wij ook een website maken. Lekker is een understatement!

Website en copywriting

Kempen Kayaks

“Kempen Kayaks is puur genieten en onthaasten in de natuur. Kajakken en bosbaden in één. Je trotseert de (woeste) baren van de Kleine Nete en roeit door een prachtig natuurgebied.”

Patrick van Kempen Kayaks kwam bij The Baby Cries met een probleem. Hij wilde een gemakkelijk, overzichtelijk en snel systeem om zijn reserveringen te beheren. Zijn bestaande website was niet erg gebruiksvriendelijk en het koste te veel tijd om alle aanvragen te verwerken. 

Het moest sneller, gemakkelijker en professioneler voor de klant én voor Patrick. Wij bouwden en integreerden een gebruiksvriendelijk reserveringssyteem. Daarnaast designden wij een gloednieuwe website, zochten we toffe afbeeldingen en schreven we de teksten voor op de website, passend bij zijn verhaal.  

Website en copywriting

Tech Bed Kifaru

Internationale co-working space

 “Een Afrikaanse oase in het groene hart van Brussel. Een unieke plaats waar professionals uit verschillende continenten kunnen (net)werken, overnachten en verbroederen.”

Debbie en Olivier zijn de bezielers van het project. Avonturiers, wereldreizigers en sociaal geëngageerde ondernemers. Kifaru is bedoeld als pied-à-terre voor ontluikend talent uit Kenia. En tevens een bruisende HUB voor de inheemse Brusselse bevolking. 

De opdracht was duidelijk: een website en een verhaal dat past bij de ziel van het project. 

Website, copywriting en logo

dé Gooise Galerie

“Handgeschilderde verhalen.”

Ronnie Rokebrand is een gevierd reisboekenauteur en kunstkenner uit het schilderachtige Blaricum. Hij wilde een online kunstgalerij en online shop openen. Tegelijk moest het ook mogelijk zijn om een online curses aan te bieden over kunststromingen. 

Na enkele weken en meerdere brainstormsessies samen met Ronnie konden wij de kunstgalerie die hij voor ogen had online zetten. 

 

Website en copywriting

In Statèra

“Een gezond evenwicht tussen de verschillende delen van je leven is de basis voor geluk, rust en zelfvertrouwen. In Statèra begeleidt je in vertrouwen naar dat belangrijke evenwicht. Samen bouwen we een positieve verbinding tussen denken en doen.

Kristin wil mensen de juiste professionele tools aanreiken om hun leven in balans te brengen en hun persoonlijke ontwikkeling te bevorderen.

Wij mochten haar verhaal onder woorden brengen en in een mooi webdesign gieten.

Website en copywriting

Hilton Doodles

“Onze hondjes worden in een huiselijke sfeer geboren en grootgebracht. Ze krijgen zelfs een mandje ‘with a view’ want ze wonen op een mooi plekje in de natuur. Ze hebben alle ruimte om te spelen, stoeien en ontdekken.

Laurence Portelani was na haar kennismaking met Jo-Lynne, haar Australian Labradoodle pup, meteen verkocht. Al snel groeide dan ook het idee om haar eigen hobbyfokkerij op te zetten.

Wij bouwden voor Laurence een schattige website waar elke labradoodle spontaan van kwispelt.

Website en copywriting

Vleeshandel Le Boeuf

“Vlees voor fijnproevers.”

Wij leveren rechtstreeks bij de betere horeca-onderneming en direct aan huis bij de gourmandische particulier.”

Jan en Hélène willen met Le Bœuf de beste keuze zijn voor veeleisende restaurants en particulieren. 

De website en de copy moesten diezelfde kwaliteit uitstralen. ✔︎

 

 

Website en copywriting

Woest

“Als wijnmaker werk je nauw samen met de natuur en de elementen. Het is het samenspel van zon, regen, temperatuur en wind waaruit prachtige dingen ontstaan. Woest vangt de aroma’s die getuigen van die onstuimige schoonheid, vrijheid en bourgondische goesting. “

Tim van de Woestyne is bouwkundig ingenieur én een wijnboer. Hij volgde de opleiding Sommelier Conseil en verbouwt wijn in Frankrijk en België. De hobby en passie liep al snel uit de hand en Tim had al snel enkele prachtwijnen gebotteld.

Tim wilde een passende marketingstrategie. Website, logo, etiketten, brochure en verpakkingen. 

Website en copywriting

Wine Not

“Een goede fles wijn herbergt rijke aroma’s en subtiele toetsen. Ze draagt de stempel van de maker. Een goede fles brengt vrienden samen, vertelt verhalen en verrijkt de maaltijd.”

Tim wilde inspelen op de trend van minder alcohol. De queeste naar een waardig alternatief is de basis van Wine Not. Een lekker en charismatisch wijntje zonder alcohol. 

Ook hier verzorgden wij de website inclusief content en de marketing.

Website en copywriting

Champagne Le Woest

 “De woeste en wilde natuurelementen spelen telkens een smaakvolle hoofdrol in onze wijnen. Zo ook bij de champagne. Onze artisanale wijngaard ligt in de Premier Cru gemeente Grauves. De kalkheuvels van de Côtes des Blancs rond Grauves bieden de ideale voedingsbodem voor onze bijzondere champagne.” 

Le woest is de champagne-afdeling het Vlaamse wijnhuis Woest.

The Caby Cries mocht proeven en besloot dat het goed was! Wij maakten dan ook een passende website inclusief content.

Website en copywriting

Woest Bier

“De aroma’s van de hop en de druiven versmelten in een krachtig samenspel van smaak en plezier. Een uitzonderlijke tripel die voluit leeft.”

Tim Van De Woesteyne brengt met zijn Woest bier een bijzondere tripel op de markt. Het bierlandschap is zeer concurrentieel, een goede marketingstrategie is dan ook geen bijzaak. 

Wij maakten de website en schreven het verhaal. De lekkere smaak doet de rest.

 

Website en copywriting

B-coat autolakken

“Onze aanpak is no nonsense en persoonlijk. Zo stellen we de meest veeleisende koetswerkhersteller tevreden. Plan een afspraak met een van onze vertegenwoordigers en wij komen zo snel mogelijk bij u langs.”

Philippe is een gedreven ondernemer in de chemische sector. Voor zijn import-en distributiebedrijf wilde hij een professionele en stijlvolle website met zakelijke en SEO-copy. 

We selecteerden en kozen de juiste content en bouwden een mooi geheel.

Website, copywriting en logo

Estétique

“Lekker eten, een gezellig glas wijn of gewoon genieten van een ijsje. Erg leuk maar het heeft ook een mindere kant: Vervelende love handles of vetrolletjes die hardnekkig op de verkeerde plaatsen van je lichaam een eigen en vast plekje opeisen.

Anouschka, de zaakvoerdster van Estétique zet in op ‘echte’ mensen met echte lichamen. Haar doel: Lekker in je vel zitten.

Wij mochten haar nieuwe bedrijf mee helpen opstarten met een mooie website die haar bedrijfsidentiteit duidelijk uitlegt. Via Google Ads helpen we Anouschka om elke week nieuwe leads te krijgen.

Webshop, copywriting en logo

Lekker Makkelijk

“De pot schaft steeds verse en lekkere en seizoensgebonden smaken en zoveel mogelijk lokale ingrediënten. Onze chef maakt alles in-house en levert zijn creaties zelf tweemaal per week bij jou thuis of in de zorginstelling.

Lekker Makkelijk is een innovatief maaltijdenconcept van Heidi en Peter.

Onze opdracht was duidelijk: Een website met content die het concept helder uitlegt met een online bestel en afrekensysteem. Het moest ook makkelijk zijn om zelf dingen aan te passen. 

Webshop, copywriting en logo

Quara

“Iedereen heeft zijn eigen kleurrijke verhaal en een unieke uitstraling. Ik geniet ervan om haarsnit en make-up aan de juiste persoonlijkheid te koppelen.”

Ellen is een powerlady die heel goed weet wat ze wil. 

Haar bloeiende schoonheidsinstituut/bruidssuite en kapsalon moest een makeover krijgen die aansloot bij haar persoonlijkheid. Met veel plezier hebben wij een website mét webshop gemaakt die haar verhaal verteld. 

Webshop en copywriting

Belgian Treasures

“Als je een souvenir van België wil en tegelijk je interieur hip wil aankleden is Belgian Treasures dé plek. Een plek waar hedendaagse versieringen en de romantiek van de middeleeuwen samenvloeien.”

An is de eigenaresse van dé souvenirwinkel in het historische hart van Gent. Toeristen smullen van haar wandtapijten en leuke souvenirs. Tot ver in het buitenland zijn haar wandtapijten gegeerd. 

Een uitgebreide shop in verschillende talen was dan ook geen overbodige luxe. 

Website en copywriting

Restaurant De Waterhoek

“We hebben een gevarieerde kaart met klassiekers zoals grootmoeder ze ‘back in the days’ klaarmaakte. Maar ook moderne en vernieuwende gerechten staan op het menu. We werken graag met suggesties op basis van de seizoenen en de inspiratie van de Chef.”

De waterhoek en haar vier zusterrestaurants wilden vier bij elkaar passende websites die zeer gemakkelijk aanpasbaar waren voor de werknemers. 

Onze taak was om vier soortgelijke websites te bouwen waarbij de beheerders zelf gemakkelijk allerlei zaken snel konden aanpassen. 

Webshop en copywriting

Timen Tables

“Een tafel brengt mensen samen. Een tafel is dan ook niet zomaar een houten blad met poten, het is de plek waar verhalen ontstaan.”

Sam is een gepassioneerd interieurontwerper met een voorliefde voor pure materialen en jeugdvriend Mike kan toveren met metaal. Een prachtige combi.

Wij hielpen hen met een ‘design’-website en webshop op maat. Wij zorgden met expert google ads voor een constante stroom aan mooie leads.

Timen tables is een success all the way. Na 1 jaar verhuizen deze 2 toppers alreedsnaar een meer dan dubbel zo groot pand.

Webshop

Niekil

“NIEKIL staat voor een warme en trendy look met een discrete sparkle.
Elegante kledij waar elk karakter en elke maat zich lekker in voelt.”

Jaro is een jonge twintiger die bruist van ondernemerschap. Met veel goesting startte hij een online modewinkel op. 

Wij zijn blij dat we deel mogen uitmaken van dit blitse en veelbelovende project.

Website en copywriting

Carrozzeria Depoortere

“Een bluts of een kras ziet er niet uit en haalt het zelfvertrouwen van uw trouwe vierwieler helemaal onderuit. Wij zorgen ervoor dat uw wagen weer helemaal lekker in zijn carrosserie zit.”

Michael Depoortere is een professioneel koetswerkhersteller uit het landelijke Eke. 

Hij wilde meer zichtbaarheid online en bestelde bij ons een one-page website met met veel pk’s. 

Website en copywriting

Carrosserie JLS

“Een deuk in het imago van uw wagen halen wij er vakkundig uit. We brengen de exacte kleur aan en laten uw vierwieler opnieuw stralen.”

Jaro’s liquid Solutions is een familiebedrijf met meer dan 20 jaar ervaring. Brian wilde meer online zichtbaarheid. 

Wij bouwden een mooie site met de mogelijkheid om later uit te breiden met een shop om tweedehands wagens aan te bieden. 

Website en copywriting

DJ Geert

“Onze disk jockey services starten vanaf uw babyborrel en begeleiden u graag tot een gouden jubileum. En uiteraard komen we ook graag tussenin uw communie en verjaardag opluisteren. Elke gelegenheid voor happiness krijgt onze onverdeelde muzikale aandacht.

Geert is een swingende DJ uit de kempen.

Hij wilde een mooi digitaal uithangbord om zo vlot boekingen binnen te krijgen. Met veel liefde schreven wij de teksten, zochten we passende afbeeldingen en goten wij dit samen in een stijlvol webdesign. ✔︎

Website en copywriting

In Speculo

“Wij helpen interieurzaken hun glazen stukken in de verf te zetten. Decorateurs die een bepaalde kleur wensen voor hun theelichtjes, kaarsenhouders of vazen zijn vaste klanten in ons atelier.”

In Ruddervoorde kan je terecht bij Inge Vermet. Zij is een artieste met het spuitpistool. 

Wij kregen de opdracht een mooie online aanwezigheid op poten te zetten voor In Speculo. 

Website, copywriting en logo

Vibocar

“Het koetswerk heeft de liefde en de vakkundige hand van een professional nodig. En die professional wil snel en goed werken. Wij staan bij elke stap voor advies en gebruiksgemak, van ontvetter tot blanke lak.” 

Guido is een verdeler van carrosserieproducten in en rond Oudenaarde.

Hij kreeg van ons een nieuw logo en een digitale karakterkop. 

Website en copywriting

AA-Rapido

“Wij zijn de specialist autolakken in Antwerpen. In onze nieuwe shop vindt u alle carrosserieartikelen die nodig zijn voor een perfect en zorgeloos herstel van uw voertuig. We zijn gemakkelijk bereikbaar en garanderen de beste kwaliteit voor de beste prijs.”

Abdel is een sportieve hippe verdeler van produkten voor koetswerkherstel en automaterialen. 

Voor zijn verdeelpunt in Antwerpen wilde hij een simpele maar mooie en duidelijke website. 

Website, copywriting en logo

D-luxe Ballooning

Flying is magic

“Ontdek de wereld van bovenaf en geniet van de vrijheid van ballonvaren. Beleef de magie.”

Davy is een ervaren ballonvaarder en avonturier. Hij zorgt voor een onvergetelijke ervaring zwevend op de wind.

Wij lieten zijn website ‘on air’ gaan, kozen passend beeldmateriaal, schreven duidelijke copy en ontwierpen een leuk logo.

Website, copywriting en logo

Copywriter Frederiek

“Met een goed verhaal hangt iedere klant aan de lippen van je product of dienst.”

Frederiek is een creatief copywriter. Hij wilde een sobere, toegankelijke en leuke website. 

De website bouwden wij, uiteraard schreef hij zelf de content. 

Website, copywriting en online brochure

Supabrite

”Our products are designed to make you shine!

Sachin Sumaria, director of Supa Brite Limited, develops products to clean surfaces fast and thoroughly. So families can fully enjoy their time together in a clean and healthy environment. We only have one planet. It belongs to our children, our future generation, and that is why we develop our products in a sustainable way. 

The Baby Cries got the assignment to make a perfect website for the Kenyan market.

Webshop en copywriting

Impresso Espresso Patisserie

”Impresso espresso is a yummy experience, a moment to relax and unwind with desserts, fresh fruits, and vitamin-packed salads.

Family Shah wants to spread the love for artisanal bread & luscious sweets. 

This beautiful Kenyan family needed a tasty website and an even tastier shop to showcase their goodies.✔︎

 

Webshop en copywriting

Kifaru Shop

“Africa on your tongue, around your body or in your interior. Craftsmanship that you must discover, taste and experience. Kifaru Shop is therefore a rich grazing land for the indigenous European.”

Olivier Vanden Eynde maakt IT toegankelijk voor jongeren in ontwikkelingslanden. Anderzijds wil hij ook Europeanen laten kennismaken met producten ontwikkeld in Africa.

Kifaru Shop moest een platform zijn Afrikaanse producten, een poort naar Africa.

 

Website en copywriting

L'intimo Mol Lingerie

“l’Intimo betekent: Persoonlijk, innig, zeer vertrouwelijk, lichamelijk dichtbij. Wij als lingeriestylisten geven graag gespecialiseerd en zeer persoonlijk advies.”

L’ Intimo is een speciaalzaak waar je hartelijk wordt ontvangen door moeder lse en dochter Céline.

Een perfect passende website was de volgende logische stap in dit mooie groeiverhaal. 

Website en copywriting

K-I-M Work

“Haal alles uit je zaak, uit jezelf en uit je mensen. Goesting en arbeidsvreugde geven het beste resultaat.”

Kim Van Houtven is een rasechte mentor en inspirator. Ze loodst bedrijven door woelige waters.

Onze job was een website met blog die deze Nordstar laat schitteren. ✔︎

Website, copywriting en affiches

Silver Story Festival

“Overloos aan het water.

Kleinschalig intiem festival met muziek, theater, comedy en culinaire kunst. Gezelligheid in de schaduw van zomerbomen.”

De organistoren wilden aan het Zilvermeer in Mol een nieuw festival in het leven roepen. 

Wij haalden onze festival survival kit boven en creërden een passende naam, affiche, website en allerhande promomateriaal. Feestje! 

Website en copywriting

Golfschool Gent

“Golf is meer dan een sport. Het is een sportieve wandeling in de natuur, het is een gezellig samenzijn, het is ontmoeten en bovenal het is een (ont)spannend spel. Golf is passie.”

Marc, Rita en zoon Steven zijn de bevlogen bestuurders van Golfschool Gent. 

Opdracht: Een website is er vooral als service voor de leden en om zoveel mogelijk mensen met de golfsport te laten kennismaken. tegelijk wilde Marc zelf snel en gemakkelijk in de website kunnen werken. 

Website en copywriting

Adaptor Osteopathie

“Het menselijk lichaam is een complex en boeiend ecosysteem. Er heerst een voortdurende wisselwerking tussen de spieren, weefsels, organen én emoties.”

Lieveke Verspeek luistert en advsieert met als doel een betere levenskwaliteit voor de patient te creëren. 

Zij wilde een website die haar patiënten inspireert en motiveert. ✔︎

Design en copywriting

Gemeente Retie

Project Liever Lokaal. Wij mochten de teksten en het design van het magazine verzorgen. 

Hiervoor interviewden wij de locals. Dat resulteerde in een aangename kennismaking met 36 bevlogen handelaars en een inspirerende gemeente.

Design en ontwerp

Bistroo Tabloo

Met veel liefde maakten wij deze lekkere brochure voor Bistroo Tabloo

Design en copywriting

Woest Drinks

Deze brochure dient als ondersteuning voor de vertegenwoordiger die dorstigen prospecteert.

Vraag vrijblijvend een offerte aan.

bell

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt.

× Hoe kunnen we je helpen?